خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیاشان را برای دینشان میفروشند نه دینشان را برای دنیاشان. (دکتر علی شریعتی)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان و شوخی کاربران فضای مجازی

ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان و شوخی کاربران فضای مجازی

عکس سحر دولتشاهی و همایون شجریان

شوخی کاربران با شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان

این خبر البته در فضای مجازی با واکنش کاربران مواجهه شد و شوخی های متفاوتی را در پی داشت.

یکی از کاربران نوشته است: ‏رامبد جوان تو سری جدید خندوانه همایون شجریان و سحر دولتشاهی رو دعوت میکنه و داد میزنه ما خییییلی ازدواج میکنیم، جمعیت هم میگه خییییلی.

یکی دیگر نیز نوشته است : ‏همایون شجریان خواهر زن باباش رو طلاق داد تا همسر سابق رامبد جوان رو بگیر، ‏این سناریو رو بدن ترکیه یه سریال ۴۵۰ قسمتی ازش در میاره.

برخی نیز به شوخی جنبه تاریخی، سیاسی داده و نوشته اند : ‏همایون شجریان و سحر دولتشاهی ازدواج کردن؟! هنرمندامون چه پررو شدن… ‏زمون شاه اینجوری نبود آقا,اونموقع نهایتا یه گوگوش بود که هر۶ماه زن یکی میشد. این هم یک شوخی متفاوت دیگر است: ‏پیشرفت یعنی سحر دولتشاهی، از «دُوّه دُوّه» برسی به «رها رها رها من»‏!


دلیل شایعه شدن خبر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان از کجا بود؟

تئاتر سی به تازگی به پایان رسیده است.در این ایام به علت نمایش سی که به اجرا درآمد ،رفت و آمد های بسیاری در مجامع و مفاحل عمومی پیرامون سی صورت گرفت که این دو هنرمند محبوب را در کنار هم نشان می دهد.شاید دامن زدن به حاشیه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان هم به همین علت باشد.

عکس سحر دولتشاهی و همایون شجرایان


دلیل اینکه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی شایعه است

همایون شجریان متاهل هست و خبری از جدایی وی و همسرش تا به حال منتشر نشده است. بنابراین به احتمال زیاد این خبر شایعه ای بیش نبوده و نباید به آن توجه کرد. البته ازدواج بازیگران پس از نمایش ها و فیلم ها امری طبیعی است و میتوان این شایعات را در پیرامون بازیگران و هنرمندان بسیار عادی دانست. همسر سابق همایون شجریان خواهر همسر استاد شجریان و همسر سابق سحر دولتشاهی نیز رامبد جوان بود.

ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان

ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان و شوخی کاربران فضای مجازی