اینترنت همانند دریاست ، کسی که آن را نمی شناسد همانند کسی ست که شنا را نمی داند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضد حریق و کفپوش های پلی یورتان چه کاربردی دارند؟

ضد حریق و کفپوش های پلی یورتان چه کاربردی دارند؟

کفپوش

ضد حریق و پلی یورتان، دو بخش مهم صنایع پوششی

تطبیق فضای ممکن با استانداردهای موجود در بازار نیاز به تجهیزات و امکانات مناسب و همگام شده با روز نیاز است تا بتوانیم از تمام خسارات ناشی از حادثه های احتمالی را جلوگیری کنیم و برای اینکه محیط مورد استفاده ی ما شیک و مدرن تر به نظر برسد نیاز به امکاناتی داریم که در ادامه با شما در میان می گذاریم.

شرکت عکاظ

یکی از شرکته ای که نیاز دارید از آن شرکت برای رفع نیاز های خود استفاده کنید عکاظ خاورمیانه می باشد. واحد تحقیقات و توسعه این شرکت با تکیه بر تخصص داخلی و در صورت الزام مشاوره با صاحبان تکنولوژی در خارج از کشور در تکاپو ‏است با ارائه تکنولوژی های جدید گامی بزرگ در جهت افزایش بهره وری و سوددهی شرکت‌ها و تسهیل در دسترسی واحدهای تولیدی به انواع ‏کالاهای تکنولوژیک بردارد.

کفپوش

پروژه های عکاظ خاورمیانه

در  ادامه در مورد ای شرکت می توان گفت که شرکت عکاظ با سرمایه گذاری تجارت‌خانه عکاظ کیش در حیطه خدمات پیمانکاری، تولید و اجرای انواع ‏رنگ، پوشش‌های صنعتی و ساختمانی و … به همت جمعی از کارشناسان فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاسیس شد.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری راجع به رزورمه و پروژه هایی که این شرکت انجام داده کسب کنید، بهتر است به وب سایت عکاظ مراجعه کنید و از بخش پروژه ها مروری بر فعالیت های قبلی این شرکت داشته باشید.

ضد حریق

یکی از الزامات ایمنی این پوشش می باشد و پوششهای ضد حریق  در حفاظت اسكلت سازه به منظوربالا بردن مقاومت ستونها باربر در برابر حرارت ناشی از حریق مورد استفاده قرار می گیرد كه علاوه بر پایدار نگاه داشتن سازه، فرصت بیشتری را برای عملیات گـریز و نجـات فراهم ســـاخته، و نیز بر روی دیوارها جهت فضابندی مجتمع در برابر پیشرفت حریق كاربرد دارد. سطح مقاومت مواد برای تامین چنین محافظتی توسط كوره هــای ویژه و مطابق استاندارد اندازه گیری شده و نتیجه ها بر اساس ضخامت خشك مورد نیاز ارائه می گردد كه از آن جمله می توان به استاندارد BS 476-part 2 مورد بررسی قرار داد.

کفپوش

ضد حریق

برای نمونه و اطلاع از جزییات آن می توان به این اشاره کرد کرد که فولاد ساختمانی باربر نقطه حرارت خمش۵۰۰-۴۷۰ درجه سانتیگراد دارد و حدود نیمی از پایداری خود را در دمای ۵۵۰ – ۵۰۰  درجه سانتی گراد  از دست می دهد، از این رو در برابر آتش بسیار آسیب پذیر است که عمدتا نیازمند به پایدار سازی در مقابل حریق می باشد. طبق جداول ISO و BS 476 فلز آهن در زمان کمتر از ۱۰ دقیقه پس از آتش سوزی به دمای ۴۷۰ درجه می رسد که نقطه خمش فلز آهن می باشد.

استفاده از ضد حریق عکاظ برای ساختمان های در حال ساخت‌تان مهمترین توصیه ای است که می توانیم به شما کنیم؛ با بکارگیری ضد حریق، خطرات ناشی از سقوط ساختمان بر اثر آتش سوزی را به حداقل میزان ممکن برسانید.

کفپوش پلی یورتان

این کفپوش یکی از بهترین کفپوش های موجود می باشد و بسیاری از سازندگان برای نصب کفپوش تمایل بسیاری به نصب کاشی، سرامیک و انواعی دیکر از کفپوش ها دارند که این مسئله کاملا نادرست می باشد تا زمانی که کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان می باشد که دارای محاسن بسیار فوق العاده و زیبا اصلا نیازی به فکر کردن در مورد پوشاننده های قدیمی نمی باشد.

کفپوش

کفپوش پلی یورتان

بزرگترین ویژگی کفپوش پلی یورتان که بسیار هم شبیه به کفپوش اپوکسی می باشد، یکپارچه بودن آن است که موجب می شود در هنگام نظافت هیچ گونه جرم و میکروبی در بین درزهای آن باقی نماند و از این حیث برای مراکز درمانی بسیار مناسب می باشد. بعلاوه طرح های جالب و جذاب این کفپوش ها این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با انتخاب طرح های مورد علاقه خود، آنها را با مد و دکوراسیون منزل‌تان تطبیق دهید.

گفتنی است استفاده توام این کفپوش با اپوکسی می تواند یک کفپوش بسیار مقاوم در برابر نور خورشید، ضربه یا خط و خش را تشکیل دهد که بی شک چنین کفپوشی بسیار پرکاربرد خواهد بود، خصوصا برای کارخانجات و محیط های کارگاهی سخت. بدون شک ضد حریق و پلی یورتان، دو بخش مهم صنایع پوششی هستند که امروزه کاربردی بسیار حیاتی و ضروری دارند.

منبع:

http://www.barkhatnews.ir