کیش خوب همانند فوتبال خوب است، حرف نمی زند ، عمل می کند.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

چاپ و پذیرش مقاله isi و isc و scopus

چاپ و پذیرش مقاله isi و isc و scopus

موسسه علمی پژوهشی تهران کمبریج، باتکیه بر ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه چاپ مقاله ، ویرایش مقاله ، پذیرش مقاله و استخراج مقاله از پایان نامه ، در حال حاضر، خدمات تخصصی ، ارائه می نماید.

چاپ مقالات علمی نشان‌ دهنده‌ی علاقه‌ی دانشجو به انجام کار تحقیقاتی و میزان جدیت وی در انجام آن می‌باشد. دانشجویانی که دارای مقالات علمی هستند، شانس بالاتری برای دریافت پذیرش در مقاطع بالای تحصیلی به ویژه در مقطع دکتری دارند همچنین موفقیت در انتشار و چاپ مقالات علمی یکی از فاکتور های تعیین کننده در ارزیابی فعالیت های تحقیقاتی و طرح های پژوهشی محسوب می گردد.

نقاط قوت موسسه تهران کمبریج: ۱- خوش قول بودن در زمان چاپ ۲- چاپ در سریعترین زمان ممکن ( بستگی به ضریب ژورنال دارد) ۳- صداقت و پشتیبانی و در دسترس بودن ۲۴ ساعته، ما را به یکی از برترین موسسات چاپ تبدیل نموده است.

خدمات موسسه تهران کمبریج عبارتند از: چاپ مقاله isi ، چاپ مقاله isc ، چاپ مقاله اسکوپوس ، چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی و خارجی و اخذ پذیرش مقاله فوری موسسه تهران کمبریج، هیچ گونه فعالیتی در زمینه نگارش مقاله ندارد.

پذیرش مقاله isi چه امتیازاتی دارند؟

پذیرش و چاپ مقاله isi در ژورنال های علمی دارای امتیازات فراوانی برای شخص دارای مقاله می باشد. برخی از امتیازات داشتن مقاله isi خوب برای اشخاص عبارتند از:

  • کسب دو نمره پایان نامه برای دانشجویان کارشناسی ارشد
  • تقویت رزومه علمی- جهت مصاحبه دکتری
  • تقویت رزومه علمی جهت استخدام شغلی
  • تقویت رزومه علمی جهت پذیرش و اپلای دانشگاه های خارجی
  • ارتقای مرتبه و پایه اعضا هیئت علمی دانشگاه ها
  • ارتقا مرتبه شغلی برای بسیازی از مشاغل دولتی و خصوصی
  • پیش نیاز برای دفاع پایان نامه دکتری

امروزه یکی از مهمترین ابزار در نشر علم و دانش چاپ مقالات علمی است. در حقیقت از طریق مقالات علمی است که یک پژوهشگر می تواند یافته هایش را در اختیار دیگران قرار دهد. در واقع یک پژوهشگر علاوه بر پژوهش کردن باید از توانایی نوشتن هم برخوردار باشد.

از سوی دیگر، در کشور عزیزمان، کمبود مقالات تخصصی و کتاب های فنی آموزش مقاله نویسی، همیه وجود داشته است. لذا در همین راستا، موسسه تهران کمبریج، اقدام به برگزاری دوره آموزش مقاله نویسی به صورت تخصصی در تمامی رشته های می نماید.

چاپ مقاله isi

چاپ این دسته از مقالات برای دانشجویان بسیار حائزاهمیت است. مؤسسهISI خدمات مربوط به پایگاه‌های داده فهرست کتاب‌ها و مقالات را ارائه می‌دهد.

به‌طور اختصاصی این خدمات نمایه‌سازی نقل‌قول‌ها و تحلیل آنها است که توسط خود گارفیلد پایه‌گذاری شده است.

به طوریکه اگر دانشجویی یک مقاله آی اس آی داشته باشد به راحتی می تواند در مصاحبه دکتری شرکت کند و خیالش بابت قبولی راحت باشد.

از طرف دیگر داشتن یک مقاله ISI بدین معنی است که در رشته تحصیلی خود بسیار موفق بوده اید و توانسته اید در رشته تحصیلی خود رتبه بالایی کسب کنید و تولید علم کنید.

چاپ مقاله scopus

داشتن پذیرش از مجلات اسکوپوس و یا چاپ و نمایه شدن مقاله در مجلات SCOPUSE در قبولی و پذیرش دانشگاه های خارجی موثر است که کیفیت مقالات در اسکوپوس با Q  نشان داده می شود.

در حال حاضر و در مجموع اسکوپوس اطلاعات ۱۶ هزار و پانصد مجله علمی پژوهشی را در خود نمایه کرده است.لازم به ذکر است که بدانید اسکوپوس یکی از محصولات الزویر است که جهت استفاده از خدمات و اطلاعات آن نیامند تهیه اشتراک و پرداخت هزینه به صورت مداوم می باشید.

چاپ مقاله علمی پژوهشی

مقاله علمی پژوهشی به دسته ای از مقالات گفته می شود که بر پایه پژوهش های توصیفی و یا آزمایشی بنا شده است . این دسته از پژوهش های علمی معمولا در مجلات مرتبط با آن رشته چاپ می شود.

در مجله ها رعایت اصل اختصار و خلاصه نویسی در تدوین مقالات بسیار مهم و ضروری است و همچنین نتیجه یک پژوهش علمی در مقاله باید طوری مرتب شود که هیچ کدام از جنبه های مهم پژوهش جا نیفتند و تمامی آنها ذکر شود.

مهمترین بخش از ارائه مقاله مرحله پذیرش و چاپ مقاله می باشد. تیم تخصصی ما مجله موردنظر و مناسب مقاله شما را پیشنهاد نموده و موسسه علمی پژوهشی تهران کمبریج پس از بررسی و تایید توسط شما اقدام به اخذ پذیرش مقاله می نماید.

چاپ و پذیرش مقاله isi و isc و scopus