مرد پارسی دروغ نگوید حتی بهنگام مرگ در جنگ (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پخش فیلم به وقت شام در شبکه نمایش خانگی

به وقت شام

پخش فیلم به وقت شام در شبکه نمایش خانگی

فیلم به وقت شام حاتمی کیا به خانه ها رسید. فیلم سینمایی به وقت شام جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا از روز سه شنبه ۲۰ شهریور ۹۷ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. در خلاصه فیلم به وقت شام آمده : یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آنها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تَدمُر به سمت دمشق است، آنها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست… کارن همایون‌فر سازندهٴ موسیقی اين فيلم است.


دانلود فیلم به وقت شام

شما می توانید از طریق لینک های زیر این فیلم را با ۴ کیفیت مختلف خریداری و دانلود نمایید.

 #

با کیفیت ۴۸۰

 با کیفیت ۷۲۰

 با کیفیت  ۱۰۸۰

 با کیفیت ۴k

دانلود و خرید

لینک دانلود

۳٫۰۰۰ ت

لینک دانلود

۳٫۵۰۰ ت

لینک دانلود

۴٫۰۰۰ ت

لینک دانلود

۴٫۵۰۰ ت


دانلود فیلم به وقت شام

حضور فیلم به وقت شام در جشنواره های فیلم و جوایز آن

فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا طی نمایش اولیه‌اش در جشنواره فجر سال گذشته و اکران در بهار ۹۷ ، به یکی از فیلم‌ های مورد توجه رسانه‌ها تبدیل شد. این فیلم با بازی هادی حجازی فر و بابک حمیدیان، راوی داستان یک پدر و پسر خلبان است که قصد دارند مردم تحت ظلم داعش را به شهر دمشق برسانند. فیلم به وقت شام در جشنواره فجر سی و ششم موفق به دریافت سه سیمرغ بلورین شد.

 
بهترین کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا برنده سیمرغ بلورین
بهترین موسیقی متن کارن همایونفر برنده سیمرغ بلورین
بهترین صداگذاری علیرضا علویان برنده سیمرغ بلورین
بهترین فیلم محمد خزاعی نامزدشده سیمرغ بلورین
بهترین جلوه‌های ویژهٔ میدانی محسن روزبهانی نامزدشده سیمرغ بلورین
بهترین جلوه‌های بصری سید هادی اسلامی نامزدشده سیمرغ بلورین
بهترین تدوین مهرداد خوشبخت نامزدشده سیمرغ بلورین
بهترین صدابرداری طاهر پیشوایی نامزدشده سیمرغ بلورین
بهترین فیلم از نگاه تماشاگران محمد خزاعی نامزدشده جزو پنج فیلم برتر

حال طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلم به وقت شام، ساخته ابراهیم حاتمی‌ کیا به جشنواره فیلم بوچئون کره جنوبی راه پیدا کرده‌اند. این جشنواره مخصوص فیلم‌های فانتزی و ترسناک است. این جشنواره از سال ۱۹۹۸ کار خود را آغاز کرده است و به عنوان یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های این ژانر شناخته می‌شود.


به وقت شام

میزان فروش فیلم به وقت شام در سینما

فیلم به وقت شام با سرمایه گذاری سازمان هنری اوج و با هزینه ۸ میلیارد تومنی ساخته شد. این فیلم توانست به رقم فروش ۱۳ میلیارد تومان در سینماهای ایران دست یابد. این فیلم ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده‌ است.

فیلمبرداری به وقت شام با سرمایه‌گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج در اوایل خرداد ماه ۱۳۹۶ در لوکیشن مربوط به یکی از فرودگاه‌ های نظامی در تهران آغاز شد و در ادامه در لوکیشن‌های متعددی از جمله شهرک سینمایی دفاع مقدس، پایگاه هوایی شیراز، اصفهان، روستاهای اطراف شهریار و شهر دمشق در سوریه پیگیری شد و در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ به پایان رسید. همزمان با فیلمبرداری، تدوین این فیلم نیز توسط مهرداد خوشبخت انجام گردید.


بازیگران فیلم به وقت شام

اسامی بازیگران ایرانی : هادی حجازی‌فر، بابک حمیدیان ،عبدالرضا نصاری ،رزاق رادان ، ژاله کاظمی ،منصور نواصری ، افشین طالبی، وحید عبدالله‌زاده، عزیز نقدی، قدرت‌الله بیات، مالک آبسالان، جلال نجفی، علی عبادی، جلال زندش، لاله مرزبان و حسین حسینی پناه.

اسامی بازیگران خارجی : پیر داغر ، خالد السید ، رامی عطاءالله ، لیث مفتی ، منذر زین‌الدین ، جوزیف سلامه ، علی سکر ، محمد شعبان ، سامر خلیلی و سینتیا کرم.

فیلم به وقت شام

پخش فیلم به وقت شام در شبکه نمایش خانگی | دانلود فیلم به وقت شام

امتیاز 4.00 ( 1 رای )