هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی کامل ریما رامین فر + عکس های همسرش امیر جعفری

بیوگرافی کامل ریما رامین فر + عکس های همسرش امیر جعفری

نام و نام خانوادگی : ریما رامین فر
تاریخ تولد : ۵ فروردین ماه ۱۳۴۹ (۱۳۴۹/۰۱/۰۵)
محل تولد : تهران
وضعیت تاهل : همسر امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون
تحصیلات : لیسانس نمایش و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر
فرزند : آئین جعفری

ریما رامین فر , عکس جدید ریما رامین فر

ریما رامین فر پس از اینکه در سال ۶۷ دیپلم خود را گرفت برای چند سالی به آلمان رفت حتی در آنجا در دانشگاه پذیرفته شد ولی نیمه کاره رها کرد و به ایران بازگشت وقتی او به ایران برگشت فرصت ثبت نام در کنکور آزمون سراسری را از دست داده بود و فقط خانواده اش او را در کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام کرده بودند که در همان سال در رشته نمایش دانشگاه آزاد پذیرفته شد.

شروع فعالیت هنری او با حضور در دانشگاه آغاز شد و اولین حضورش با ایفای نقش در نمایش شب بخیر مادر در سال ۷۵  روی صحنه تئاتر شهر رقم خورد و از آن به بعد در نمایش های گوناگون به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده حضور داشت تا اینکه در سال ۸۰ با فیلم نان عشق موتور ۱۰۰۰ ابوالحسن داوودی پا به عرصه سینما گذاشت و دو سال بعد با بازی در سریال من یک مستاجرم وارد مدیوم تلویزیون شد. ریما رامین فر را در حیطه فعالیت خودش باید یک هنرمند همه چی تمام دانست او علاوه بر بازیگری در تئاتر، سینما و تلویزیون در نویسندگی هم تبحر خاصی دارد و سریال معروفی همچون بدون شرح و نمایشنامه های زیادی را به نگارش در آورده است.

دکتر ابوالحسن رامین فر بنیان گذار شرکت آرملات و از کارآفرین های کشورمان پدر ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون است . پدر او همچنین نمایندگی انحصاری مراکز نمایشگاهی شهرهای “برلین”، “دوسلدورف”، “مونیخ” و “هانوفر”را در قالب مجموعه فوژان راهبران بر عهده دارد. ریما رامین فر در مصاحبه ای به طلاق پدر و مادرش اشاره کرده بود و گفته بود اگر چه این طلاق ۴۰ سال پیش رخ داده است ولی من هنوز دارم تاوان آن را میدهم و به جوانان توصیه می کنم برای ازدواج عجله نکنند و سعی کنند شناخت بیشتر و بهتری نسبت به طرف مقابلشان بدست بیاوردند و در نهایت ازدواج کنند.

ریما رامین فر همسر امیر جعفری بازیگر مطرح ایرانی است که در سال ۱۳۸۰ با یکدیگر ازدواج کرده اندحاصل این ازدواج یک پسر به نام آئین است . امیر جعفری در برنامه دورهمی اعلام کرد که ریما را در یک تئاتر دیدم و عاشق شدم و ۸ سال دوران نامزدی داشتیم و رکورد نامزدی را شکستیم چون پول نداشتیم ازدواج کنیم و آن زمان فقط تئاتر کار می کردیم بعد که وارد تلویزیون شدیم اوضاع بهتر شد و ازدواج کردیم.

 

شوهر ریما رامین فر , همسر ریما رامین فر

عکس ریما رامین و شوهرش امیر جعفری بازیگران ایرانی

بیوگرافی کامل ریما رامین فر + عکس های همسرش امیر جعفری

امتیاز 2.75 ( 4 رای )