شب آنگاه زیباست که نور را باور داشته باشیم.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماجرای ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی از کجا شروع شد ؟

ازدواج سحر قریشی

ماجرای ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی

?همه چیز از یک توییت ساده مهدی طارمی منتشر شد. طارمی در این توییتر یک متن عاشقانه ای نوشته بود که با شیطنت یکی از هم تیمی هایش همراه بود

?همانطور که در تصویر فوق ملاحظه میکیند حسین ماهینی با لهجه بوشهری زیر توییتر طارمی نوشت : سی خاطرِ دومادمون عروس دوس میداریم

?همین توییتر کافی بود تا کل شبکه های اجتماعی خبر از ازدواج مهدی طارمی را پر کرد

?لحظاتی پس از انتشار توییتر طارمی, خبرهای غیر رسمی عروس خانم را سحر قریشی معرفی کردند

?خبرگزاری ایسکانیوز برا روشن شدن ماجرا تصمیم به مصاحبه تلفنی با سحر قریشی گرفت. سحر قریشی در خصوص شایعه ازدواجش با یک فوتبالیست گفت:

?اینبار قرار است با چه کسی ازدواج کنم؟(با خنده) فکر می کردم می خواهید در خصوص برادرم با من مصاحبه کنید. فقط این را بگویم که کاربران فضای مجازی از این

حرف ها زیاد می زنند.ازداوجم را با آقای فوتبالیست نه تایید می کنم و نه تکذیب، چون نمی خواهم با تکذیب کردن این موضوع مجبور به مصاحبه شوم .

ازدواج مهدی طارمی


ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی از کجا شروع شد ؟

توئیت عاشقانه مهدی طارمی در ۲۴ ساعت گذشته خیلی بازتاب داشته و حالا همشهری‌اش لو داده انگار قرار است طارمی را زین پس آقا داماد صدایش کنند.

طارمی نوشت: «یک زن تمام زیبایی هایش را مدیون مردی است که آنها را عاشقانه می بیند!» این توئیت حسابی سوژه شد و کلی برایش نوشتند آقای سر به هوا، حتما خیریتی تو توئیتش بوده است.

توئیت مهدی طارمی

حسین ماهینی، همشهری و صمیمی ترین دوست فوتبالی مهدی برایش کامنت گذاشته است: «سی خاطر دومادمون، عروس دوس می داریم.»

سحر قریشی : ازدواجم با آقای فوتبالیست را نه تایید می کنم و نه تکذیب!

احتمالا با پایان مراسم عزاداری محرم و صفر، پرسپولیسی ها جشن دامادی مهدی طارمی را در پیش دارند! دامادی که البته با کارهایش کم کار دست شان نداده!

ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی